Ontstressen in Miami

Dag Miami

PlanningPosted by Carine Fri, December 03, 2010 00:37:14
We zijn vanmorgen pas rond 9 u opgestaan. De jetlag met bijhorend vroeg opstaan heeft geen effect op ons. We hebben allebei super geslapen! Toen ik wakker werd stond een beker thee met muffin naast mn bed die Cis al gaan halen was. Wat een lieve man heb ik toch !

We begonnen de dag met een wandeling naar het strand. Er waren enkel beach babes aan het volleyballen, maar veel waren het er niet :) Dus Frans, ik heb er nog geen in mn koffer steken voor jou :) In Collin street passeerden we wat kledingwinkels en ja, het was weer zover... Cis had na twee uur Miami al twee paar schoenen van Steve Madden gescoord!

Algoed dat ik geen shop fan ben!

Terug naar Oceandrove richting North. Daar hebben we in een duidelijk trendy etablissement een hapje gegeten en iets gedronken. Garlic bread en fried battered shrimps. Lekker ! vertaald : lookbrood en gepaneerde, gefrituurde scampi's.

Was het toch weer happy hour zeker wat Cis twee mojito's opleverde.

Maar die werden er afgefitnest op het strand :)

Van daaruit verder ocean drive af onderwijl passeerden we het hotel waar we Harry en Jaap straks gaan oppikken. Nog een pitstop op het strand en terug richting hotel. Daar heeft Cis een half uurke gedut en ik ben op het terras wat caches gaan laden.

Den auto in en richting Key Biscane, waar ik mn eerste Amerikaanse cache gevonden heb!!!!! Marjan, jij hebt al caches genoeg in Amerika ;-) Een ammobox waar normala gezien een TB in moet zitten, maar die was er niet :(. Ik heb dus geen van mezelf achtergelaten. De kans zou waarschijnlijk groot zijn dat die ook zou verdwijnen.Key Biscane is volgens mij duidelijk voor de rijkere mens. Het lijkt alsof de helft van het eiland bestaat uit tennisvelden en tennisscholen :) Maar het is er wel mooi. We zijn doorgereden naar het uiterste puntje van het eiland, waar het bill baggs cape florida state patk is met een mooie historische lichttoren. is. Heb ik weer een cancellation stamp bij in mn national parks boekje :)

Op de terugweg, vlakbij het pelican restaurant heb ik mn tweede cache gevonden!

Ondertussen zijn we terug gearriveerd in ons hotel, gaan we ons omkleden en naar het hotel van Harry en Jaap.

Het is hier een lekkere 25 graden. 's avonds koelt het af en doe je een sweater aan. Maar overdag is het heerlijk T shirten :)

Miami is een mooie stad met al zijn hoge spiegelbuildings. Echt zoals op TV :) Ook het strand si zoals je het kent van TV. En het water is veel warmer dan bij ons :) Eén volle dag is genoeg voor mij. Cis zou hier nog wel wat langer kunnen flaneren. :)

Bedankt jullie allemaal voor die berichtjes. Leuk om ze te lezen hier in Miami beach.