Sushi Runs in Paris

Sushi Runs in Paris

PastDa 3

marathonPosted by Luc De Boes Fri, March 27, 2015 07:00:37
Coach Annie, in uw laatste blogske zei je; goe op uw eten letten de laatste week. Ge kunt op het internet enorm veel info en tips vinden, zo veel dat ge de pasta ziet vliegen. Kunt gij deze beginneling wat goeie concrete tips geven wat die week, nie alleen die laatste dagen, binnen te slagen om een zo groot mogelijke reserve aan te leggen? Merci d'avance! Luc


Fill in only if you are not real





The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.
Posted by Annie Tue, March 31, 2015 08:34:28

Hoi Luc, zoals ge zegt als ge opt internet gaat kijken dan ziede op den duur het bos ni meer door de bomen. Er zijn zoveel theorie├źn en welke de juiste is weet ik niet. Wat wij altijd gedaan hebben op aanraden van onze marathon coach is eigenlijk vree simpel. De week voor de marathon, maandag, dinsdag, woensdag, eet je uitsluitend eiwitten, dus geen bokes, geen paste, aardappelen rijst maar wel smorgens een grote pan spek met eieren, kip, vis, biefstuk met groentjes, yoghurt etc dan vanaf donderdag, vrijdag en zaterdag eet je voornamelijk koolhydraten dus bananen, noten, pasta, rijst, rozijnen, gedroogde abrikozen, chocolade, boterhammen, pannekoeken je moet heel de dag door om het uur wat "opslaan", steek een zakje rozijnen op zak, of wat noten waar da je op knabbelt,
Wat ook kan is deze dagen als toevoeging Carbo Load energie drank drinken, dat kan van verschillende merken zijn Ettix, Born, als je naar een fietszaak gaat vind je dit in alle geuren en kleuren maar wel op letten tmoet Carbo Load zijn dus op opladen van je systeem met koolhydraten. en dat is het zowat. Als je last hebt van naar 't WC te moeten tijdens een loop, dan moet je zaterdag wel vezels vermijden, dus wit brood eten, witte pasta en rijst geen volkoren, groenten vermijden, enkel een tomaten sausje. Nu tijdens dit hele gebeuren moet je je nog wel goed voelen, als je tijdens de eiwit dagen te slap gaat voelen dan moet je een boke bij-eten. Je mag je niet ziek maken.
Vooral belangrijk is je niet op te jagen en alles rustig te ondergaan. Je bent goed getraind, dus de finish halen doe je zowiezo, snelheid en tijd moet je achterwegen laten tijdens je eerste marathon het komt erop aan dat je een beetje kan genieten tijdens da loop en dat je achteraf nog nen mens zijt om een stapke in de wereld te zetten. :-)
Succes maar ik ben zeker dat het geen probleem gaat geven voor jou.